Acta de la Comissió de Cultura [05/06/2011]

 

 

PS: si falta alguna cosa a l’acta ho dieu ;)

1. Activitats definides.

S’ha ordenat la bilioteca i es construirà un espai de debat on es puguen donar els diversos debats que es proposen. Es proposa també que la gent duga llibres i els intercanvie amb els de la biblioteca. Sembla que gent propietària dels llibres s’ha negat a això, a la propera assemblea s’haurà de vore què fer del caldo. A banda de llibres també es duran vídeos, documentals, etc.

També es construirà un espai per a arts escèniques (circ, teatre, música, escultura, pintura, etc.) S’haurà de definir a la propera assemblea.

Dimarts a les 20:30 es passarà el documental “Inside job”. Dani durà el projector i la peli, també mirarà de dur un expert en el tema.
S’ha quedat a les 19:00 a l’arbre on vam fer l’assemblea per quadrar el que faça falta (com per exemple la pantalla per projectar).

Dijous a les 20:30. Es farà el debat de “indignaos!” l’edició d’11 pàgines, s’intentarà fer grups de com a molt 20 persones per a que la comunicació no siga unidireccional i es puga produir un debat de veritat. S’hauria de vore com organitzem això, perquè si venen 500 persones pot ser molt xungo…

2. Idees en general.

S’han d’establir uns objectius per a la comissió per poder quadrar una manera d’actuació de la comissió (important!!)

S’haurien de definir quines activitats van de cara endins i quines per crear discurs de cara enfora.

Fer debats intergeneracionals.

Els portaveus seran rotatoris.

Obrir línia de debat sobre la política cultural.

Acta del día 5 Junio.

En primer lugar, se informa “a grandes rasgos “del contenido del acta anterior, y posteriormente se procede a debatir sobre los puntos que ha planteado la asamblea del día 5 de Julio.

Estos son:

– La actitud a tomar ante la próxima manifestación convocada por

Democracia Real.

-Qué hacer en relación al Punto de información.

-La aceptación o no de los puntos básicos que la asamblea del día 5 planteó y que podéis encontrar en la web.

En relación al primer punto (sobre la manifestación), se acordó que nuestra pretensión, es no establecer diferencias estériles, haciendo todo el hincapié en aunar fuerzas y no en dividirlas, entendiendo la unidad como algo esencial, incluso se alude al hecho de solidarizarse  con manifestaciones internacionales en el caso de celebrarse.

En cuanto al Punto de Información, se acordó que debía mantenerse en la Plaza por el contenido simbólico del mismo y su funcionalidad, debiendo de tener un horario específico (de 10 de la mañana a 13 horas, y de 6 de la tarde en adelante).

También se habló de la posibilidad de guardar el material del Punto de Información, en el local de Asociación Montañeta de Alicante (AMA).

Y en relación a los puntos básicos, se acordó aceptarlos por unanimidad.

Por otro lado, y a nivel interno del grupo de cultura:

– Se acordó concretar un día de la semana fijo para las reuniones, para de ese modo ser más eficaces.

– Se habló de realizar todas las semanas proyecciones ilustrativas en el local de AMA.

-El día de la próxima reunión es el próximo miércoles a las 8 de la tarde en la plaza.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

*